Hizmetlerimiz

Acil Müdahale

7/24 Hizmet veren profesyonel ekibimiz ile kedi ve köpeklerinizin acil tıbbi ihtiyaçlarında yanınızdayız.

Ortopedi Cerrahisi

Kliniğimizde ortopedik cerrahi operasyonlar profesyonel ekibimiz ile ameliyathanemizde başarıyla gerçekleştirilmektedir.

Yumuşak Doku Cerrahisi

Kedi ve köpeklerin ihtiyaç duydukları yumuşak doku cerrahisi kliniğimizde profesyonel ekibimiz ile gerçekleştirilebilmektedir.

İç Hastalıkları (Dahiliye)

Kedi ve köpeklerin iç hastalıkları muayene ve tedavisi kliniğimizdeki profesyonel ekip sayesinde 7/24 yapılmaktadır.

Psikiyatri

Psikolojik hastalıkları kedi ve köpeklerinizde de görülebilir. Kliniğimizde kedi ve köpeklerin psikiyatrik muayene ve tedavileri başarıyla yapılmaktadır.

Dermatoloji

Dermatolojik hastalıklar konusunda uzman veteriner hekimlerimizle kedi ve köpeklerinizin yanındayız.

Laboratuvar Hizmetleri

Kliniğimizde bulunan son teknoloji laboratuvar cihazları ile beraber tüm laboratuvar analizleri başarıyla hizmetinizdedir.

Radyografik Görüntüleme (Röntgen)

Röntgen ihtiyacı olan durumlarda kliniğimizde bulunan son teknoloji dijital röntgen yanınızda!

Ultrasonografik Görüntüleme

İç organ ve genital organ muayenelerinde yardımcı olabildiğimiz son teknoloji ürünü VETUS 5 ultrason cihazı ile 7/24 hizmetinizdeyiz.

Diş Hastalıkları Tedavisi

Kedi ve köpeklerde görülebilen diş hastalıkları ile ilgili uzman veteriner hekim kadromuzla yanınızdayız!

Göz Hastalıkları Tedavisi

Göz hastalıkları muayenesi ve tedavisi sabır gerektiren bir iştir. Kliniğimizde tüm kedi ve köpeklerin göz hastalıkları muayenesi başarıyla gerçekleştirilmektedir.

Hospitalizasyon (Pet Otel)

İhtiyaç halinde yatılı hayvan bakımı yapabilmek adına kliniğimizde 15 yatar hayvan kapasitesi mevcuttur.

Yoğun Bakım Hizmetleri

Yoğun bakım ciddi bir iştir. Kliniğimizde kedi ve köpeklerin yoğun bakım hizmetleri verilebilmektedir.

Aşılama

Veteriner hekimliğin en önemli işi hayvanları korumaktır. Kedi ve köpeklerin tüm aşıları kliniğimizde uygulanabilmektedir.

Pet Kuaför Hizmetleri

Makine ve makas traşı ihtiyaçlarınız için Petmundo Veteriner Muayenehanesi her daim yanınızdadır. Lütfen randevu almayı unutmayınız.

Omurga Cerrahisi

Omurga cerrahisi konusunda tüm hizmetler kliniğimizde kendi hekimlerimiz ile başarıyla sürdürülmektedir.

Suni Tohumlama

Kedi ve köpeklerin suni tohumlama ihtiyacı hasıl olduğunda Petmundo Veteriner Muayenehanesi yanınızda.

Mikroçip Uygulama

5199 sayılı kanun gereği zorunlu olan kedi, köpek ve gelinciklerin mikroçip uygulaması kliniğimizde yapılmaktadır.

Yurt Dışı Çıkış İşlemleri

Yurt dışı çıkış işlemleri için temelde ihtiyaç olan Kuduz Titrasyon Testi için kliniğimizden yardım alabilirsiniz.

Egzotik Hayvan Hekimliği

Hamster ve guinea pig hastalıkları konusunda uzman kadromuzla 7/24 yanınızdayız.

Yavru Hayvan Bakımı

Yavru hayvan bakımı yetişkin hayvan bakımından daha önemlidir. Kliniğimizden yavru hayvanlarınız için 7/24 destek alabilirsiniz.

Fizyoterapi

Fizyoterapi hizmetleri ile alakalı kliniğimizde uzman kadromuzla siz değerli hasta yakınlarımızın kedi ve köpekleri konusunda yanınızdayız.

Onkolojik Hastalıklar

Onkolojik hastalıklar konusunda desteğe mi ihtiyacınız var? Petmundo veteriner muayenehanesi 7/24 onkolojik hastalıklar konusunda yanınızda!

Evcil Hayvan Diyet Rehberliği

Kedi ve köpeklerin uygun beslenme stratejilerini oluşturmak adına kliniğimizde bulunan uzman kadromuzdan 7/24 destek alabilirsiniz.

Evde Bakım ve Aşılama Hizmetleri

Kliniğe getiremediğiniz evcil dostlarınız için bakım ve aşı hizmetleri konusunda uzman kadromuzdan yardım alabilirsiniz. Randevu almayı unutmayın!

Nöroloji ve Sinir Sistemi Hastalıkları

Merkezi sinir sistemini etkileyen hastalıklar konusunda alanında uzman kadrosuyla Petmundo Veteriner Muayenehanesi yanınızda!

İleri Görüntüleme Hizmetleri (MR ve BT)

İhtiyaç olduğu durumlarda MR ve Bilgisayarlı Tomografi hizmetlerinde Petmundo Veteriner Kliniğinden destek alabilirsiniz.